کبوتر تاکستان
کبوتر تاکستان

کبوتر تاکستان

دم سیاه بل‍ژیکی گونه ای نادر و کمیاب


دم سیاه بل‍ژیکی گونه ای نادر و کمیاب






ادامه مطلب را ببینید ..........















نظرات یادتون نره


oriental fril pigeon black tail pigeon

oriental frill pigeon black tail pigeon

کبوتر نوک ریز

کبوتر دم سیاه

نظرات 16 + ارسال نظر
پرآور سه‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.paravarsanat.ir/main

پرآور صنعت
تولید کننده انواع قفس های صنعتی بلدرچین،کبک،مرغ تزیئنی،مرغ تخمگذار و کبوتر
www.paravarsanat.ir/main
info@paravarsanat.ir
05144417200
09151700498

کامران سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ http://khoros.rzb.ir

سلام اقایی خوبین

منو با مرغ تزئینی خسرو لینک کردین

اگه میشه اصلاحش کنید

من کامرانم خسرو کیه

salam
fadat sharmandam eslah shod

حمید خوزستان جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

واقعا بی نطیر بود این کفتر .... بسیار زیبا و عالی

ممنونم اما متاسفانه این کبوتر و جفتش به علت وابستگی زیاد به صاحبشون یعنی من و نبود من در یک دوره طولانی مردند هردو

afshin دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ق.ظ

سلام ...کبوتر زیبایی دارین..
اگه ازین نمونه کبوتر خواستین (پرپا) هر چندتا جفت که بخواین برای فروش دارم ..خواستین بگین عکساشون رو آپ کنم

سلام خیلی ممنون بله خریدارم به تعداد زیاد
عکساشو لطفا بدید اگه از رنگای دیگه هم هس بزارید ممنونم

رضا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

دوستان متاسفانه این کبوتر زیبا مرد

انلاین ابزار پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://onlineabzar.samenblog.com/

وبلاگ خود را جذابتر کنید با ارزانتین قیمت برای شما
وب انلاین ابزار افتخار این را دارد که با کمترین هزینه ممکن (10 تا 20 هزار تومان) کد قالب وبلاگ شما را طبق میل شما ویرایش و عکس های انتخابی شما را روی آن قرار دهد ویا برای شما هدر وقالب درست کند برای دیدن نمونه کارها به وب ما سر بزنید.
onlineabzar.samenblog.com
سفارش دهید.تحویل بگیرید.پرداخت کنید.

عزیزم من دزد نیستم در ادامه مطلب پستم آدرس وبلاگت را به عنوان منبع گذاشته بودم به دلیل رضایت نداشتن شما پست مورد نظر شما حذف شد.
اگر بخواستم دزدی کنم آدرس وبلاگم را اینجا نمیذاشتم که شما اون پست را ببینید.
البته اگر باعث رنجیده خاطر شما شده ام پوزش می طلبم
چون من می خواهم توی یک محیط دوستانه دوستانه عکسهایم را انتشار دهم

دوست عزیز لزومی نداشت رو عکسا شماره و آدرس سایت خودت رو بزنی
به هر حال باشه من شمارو لینک کردم شما هم لینک کنید

لطفا من را لینک کنید در صورت لینک کردن خبر دهید تا شما را لینک کنم

دوستان این آدم یه دزده که عکس کبوترای دم سیاه بلژیکیه منو برداشته برچسب زده ببینید پستی که زده اینه

http://kaboutarparviz7.samenblog.com/domsia/

rozbeh lezgi شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ http://rozbeh.niloblog.com

با سلام
از اینکه یکی از بچه های هم استانیم دارای وبلاگ در زمینه نمایش و معرفی کفتره بسیار خوشحالم ... لطفا از وبلاگ من هم دیدن فرمایید . با سپاس - روزبه

سلام
منم خیلی خوشحالم که یه همشهری پیدا کردم ممنونم که سر زدی عزیز

مرتضی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

میتونید با کبوترای چینی که خودتون گذاشتید مقایسه کنید

بله خیلی قشنگه اتفاقا کبوتری که شما عکسشو دادید به من
تا حالا هم من ندیدم مشابهش رو
لابد برا شما خیلی هم با ارزشه
خوشحال میشم عکسای کبوترای دیگه شمارو ببینم
وبلاگی برا این کار ندارید؟
یا اگه زحمتی نیس به ایمیلم بفرستید
ممنونم

مرتضی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام
تصاویر براتون ارسال شد.

سلام مرسی اما چرا عکسو غیر قابل کپی کردی مشخص نیس چیه
عکسو دیدم به نظرم کبوتر معمولیه چون اندازش بزرگه فقط نوکش ریزه و سینش فره
به هر حال ممنون از لطفت فقط من یه مقدار سلیقم خاص هس

مهدی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام
از 4 تا 6 ماه ..
نمیدونم ..من با اینکه عمری ازم گذشته و از نوجوانی عاشق کبوتر بوده ام اما چون مدت زیادی کبوتر نداشتم و هنوز کبوترداری مجددم به دوسال نرسیده از روی عکس نمیتونم سن کبوتر را تشخیص بدم ..
اگه نر ومادگیش مشخص هست بیشتر از 3 یا 4 ماه دارند.
موفق باشی.
یاحق

مرتضی سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
شماکه کفترتو به ما نفروختی!
یه جفت سینه فر نوک ریز خوب دارم. آدرس ایمیل بدین عکسشونو براتون میل کنم.
مایل نیستم آپلد عمومی بشه.

سلام
شرمنده آخه فقط همون یکیه دلم نمیاد بفروشم
مرسی ممنون میشم اگه بفرستی.
قیمت و اینکه کدوم شهریم بگو بی زحمت
ممنونم
atash206@gmail.com

فرستادی خبر کن مرسی

مهدی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام
زمانی من هم تمام کبوترهام از این نوع بود ..البته با قیمت بالا و تقبل هزینه های جانبی زیادهم تهیه کرده بودم ... زاد و ولد کردند و زیاد شدند... وقت فروشش رسید متاسفانه در منطقه خریدار نداشت ...دیدم برای فروشش هم که صرفاً بجهت کمبود جا بود میبایست هزینه کنم ... ویکبار این کار را هم کردم ..اما دیدم فروش و خرید اصلاً با هم متناسب نیست...شاید عامل اصلی ایجاد وبلاگم هم همین موضوع شد .. بالاخره همه را زیر قیمت رد کردم ویک جفت نگهداشته ام .. وجالبه بدانی اکثر مبلغ کبوترهای فروخته شده ام هنوز نقد نشده .. یعنی انگار که باخت داده ام .. بهر حال هرکه رابهر کاری ساخته اند ،و من تجربه کردم کبوتر فروش نیستم و نمیتوانم باشم .. انشاا.. که شما خیرشو ببینی و من پیگیر هستم .. مطمئن باش.
یا حق

سلام مهدی جان
متاسفم که اینطور شد واست
البته من هدفم فروش نیست چون خودم شاغلم
فقط چون زیبا و ظریف هستند تمایل به نگهداری اونها دارم
کاش مثل قدیم اونارو داشتی همرو میخریدم ازت
راستی کبوتر چند ماهه بالغ میشه؟ اینایی که دارم فک کنم دوماهه باشند نه؟

مهدی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام خدمت آقا رضای مهربون
اتفاقاً یه زمانی فراوون بود ..حالا خبر ندارم ..اونی که کم یاب و قیمت بالاست دوکت آبی و دوکت طاووسی ه ... چشم پیگیری میکنم ..
یا حق

سلام مهدی جان ارادتمندیم
والا من هرچه گشتم کاکلیش نبود خیلی کمیابه
حتی تو سایتای خارجیم دم سیا ندیدم من

من کلا از نخ کبوترای معمولی اومدم بیرون
واسم جذابیت ندارن

فقط میخام سینه فر نوک ریز نگهداری کنم
چون اندازش و نوکش کوچیکه

به هر حال ممنونم عزیزم
قربانت یا حق

مهدی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام
مبارکتون باشه و خیرشو ببینید.
یا حق

سلام چاکرتم
قابل نداره
فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد