کبوتر تاکستان
کبوتر تاکستان

کبوتر تاکستان

فیلم زنده از کبوترانم از دس ندید حتما ببینید و نظر بدید


فیلم زنده از کبوترانم از دس ندید حتما ببینید و نظر بدید



کلیک کنید اینجا







نظرات 4 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

سلام نمی دونم کبوتر نر سفید سینه فر را چقدر خریدید ولی من یکی گرقته بودم که 35هزار فروختمش راستی کبوتر های خیلی قشنگی دارید .پاپر انگلیس تو شهر ما یعنی تبریز 45هزاره محض اطلاع گفتم

سلام ممنونم نظر لطف شماست
قابل شمارو ندارن دوست عزیز
نر رو به تنهایی 45 هزار گرفتم که تازگی جوجه آوردن پاپر هم جفتی 50 خریدم گرون نیستند اما به نظر من زیبا هستن

سعید.ب شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام دوست عزیز

سوالی از شما دارم که چطور کبوترا تون را جلد میکنید ؟
پشت بام ما دورچین مناسبی نداره ونمیتونم کبوترا رو کت بسته روی بوم رهاشون کنم اگرهم بخوام بال هاشونو نبندم ممکنه برن..پریزور یه ماده زاغ دم سفید با جوجه 70 روزه اش رهاشون کردم پس از یه دور چرخ زدن بالای بوم هرکدوم از یه طرف رفتند وهنوزم بر نگشتند با اینکه مادهه 9 ماه خونمون بود وغریب گرفته بودمش فکر کنم برگشت جای قبلیش وباعث شد جوجه اش هم گم بشه
خلاصه با جلد کردن مشکل دارم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام دوست خوبم
راستش من کبوترام فقط تزئینی هستند
باورت میشه یه بارم بیرونشون نیاوردم و همیشه در لانه و قفس هستند و در مورد پروندم اطلاعاتم بسیار کمه
ولی فکر میکنم باید حداقل ده روز هر روز غروب کبوترارو پر بسته و گشنه بدون جفتشون بندازی پشت بوم تا بیان پایین
و کلا اطراف رو بشناسند بعد از ده روز پراشونو وا کنی نمیرن دیگه
ممنونم که سر زدی

افرا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام
کبوترهای قشنگی داری و لونه خوب و زیبایی براشون درست کردی
بهتون به خاطر این سلیقه تبریک میگم
راستی شما اهل خود شهر تاکستان هستین؟
پدرو مادر من هم اهل دوروبر بوئین زهرا هستن

سلام افرا
ممنونم نظر لطف شماست
خوشحالم کردید و ممنون ازین که سر زدید
من بله ساکن تاکستان هستم مایه افتخار منه که اهل این طرفا هستید
یا حق

مهدی شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام آقا رضا
عالی بود واقعاً احسنت ... فیلم زیبائی تهیه کردی ... امیدوارم موفق باشی..
من که دیروز متوجه شدم تصویر های وبلاگم باز نمیشه ..وهرکاری کردم نشد تا اینکه مجبور شدم تعدادی رو مجدداً آپلود کنم..
برات موفقیت روز افزون آرزو میکنم.
یا حق

سلام مهدی جان
ممنونم که فیلمو دیدی
نظر لطفته قابل تورو نداره دوست عزیز
تصاویرتو تو سایت picofile.com آپلود کن هیچ وقت پاک نمیشه
موفق باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد