کبوتر تاکستان
کبوتر تاکستان

کبوتر تاکستان

پاپر سفید انگلیسی

پاپر سفید انگلیسی





برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب بروید  ..........



 









نظر یادتون نره دوستان





نظرات 6 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://khoros.rzb.ir

سلام اقایی شمارو لینک کردم اگه لایق دونستید منم لینک کنید

راستی من اصلا تا حالا کبوتر بازی و به صورت حرفه ای تا حالا انجام ندادم

یه جفت اگه بخوام نگه دارم تزئینی پیشنهاد شما چیه ؟؟

راستی اگه تاکستان قزوین هستید فاصله ان چنانی نداریم من بوئین زهرام

سلام دوست عزیز با کمال میل لینک شدید
منم کبوتر بازی انجام نمیدم فقط یک جفت بلژیکی دارم در حال حاظر
هر کس سلیقه ای داره من فقط بلژیکی به خاطر جثه کوچک و منقار ریزش رو میپسندم دم چتری هم بد نیست بله تاکستان قزوین هستم من.
در خدمتم
یا علی

محمد چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام داداش
یه خواهش ازت دارم
یه حدود قیمت و یه بهترین قیمت ممکنه برای فروش رو برام مینویسی؟
کبوترم دم چتریه سفید سفید یه خالم نداره دم چتری پاپر کاکلی.همه ی اینا رو یه جا داره.ببخشید که این خواهش رو ازت دارم اما من زیاد سایت و این حرفا حالیم نیست لطف میکنی اگه جوابو به ایمیلم بفرستی ممنون.

سلام حدودا 100 تومن میارزه

محمد حسین دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.kabotar-zinati.blogfa.com

با درود
با افتخار وبلاگ شما را ثبت کردم در صورت تمایل مرا با نام (کبوتر زینتی تهران)ثبت کنید.

سلام شما لینک شدید دوست عزیز
منتظر پست های جدید شما هستم

افرا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام
قشنگه اگه تونستی از پاپر دم چتری امریکایی هم بذار
راستی یه سوال داشتم
کبوتر سرخ رنگ که پاپره و دوتا کاکل داره را بهش چی میگن

سلام ممنون حتما اگه گیرم اومد عکسشو میزارم. نمیدونم اسمش چیه

اکبر خراسانی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

http://upload7.ir/images/30738752822011733734.jpg

مهدی جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ق.ظ

سلام آقا رضا
مبارک باشه وخسته نباشی...
یا حق

سلام مهدی جان
ممنونم قابل نداره
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد