کبوتر تاکستان
کبوتر تاکستان

کبوتر تاکستان

تصاویر گروهی از کبوترانم

تصاویر گروهی از کبوترانم 






ادامه مطلب عکسای بیشتری هست حتما ببینید.....







































نظر یادتون نره اگه میخاید بازم عکس بزارم وگرنه دیگه خبری از عکس جدید نیس ممنونم دوستان..

fantail pigeon

fancy pigeon

oriental fril pigeon black tail pigeon


black fantail

کبوتر دم چتری

ذم چنری دم سیاه پشتدار


نظرات 9 + ارسال نظر
سیامک شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

بسیار عالی بود تمامی عکسها زیبا بودن خسته نباشی

هادی یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://feree1364.blogfa.com

سلام داداش کبوترات خیلی زیبن موفق باشی به ما هم سر بزن.

سلام داداش قربونت حتما سر میزنم
یا حق

مجید جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ب.ظ

نزدیکم، میشه بفرمائید نره یا ماده؟ اگه لطف کنید قیمت هم بگید ممنون میشم.
تا اگه مناسب بود انشاالله حضوری خدمت برسم.

ماده هست
منظورتون همون سفید سینه فر نوک ریز هست دیگه؟
نرشو میخاستم بخرم قیمت خیلی بالا میدادند
من به شما میدم 500 هزار تومن چون واقعا بهش علاقه دارم و نمیخام کمتر ازین بفروشم و از دستش بدم.

مجید جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

من از کبوتر شماره ی 3 شما خیلی خوشم اومده. امکان نداره استثنأ این یه دونه رو به ما بفروشین؟

کدوم شهر هستین؟ اگه نزدیک باشید میفروشم همین جا کامنت بزارید

مهدی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:38 ب.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام
موفق باشی دوست عزیز
یا حق

سلام امروز سه تا از کبوترامو فروختم فقط میخام نوک ریز سینه فر نگه دارم چون اندازش کوچیکه و بانمکه گنده هارو رد کردم دم چتریو اگه خواستی بگو

مهدی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام
منتظر دیدن تصاویر جدید بخصوص دم سیاه نوک ریزی که میگفتین هستم ..
موفق باشید .
یا حق

سلام مهدی
شما که همیشه مارو شرمنده میکنید با نظراتون
والا یه مقدار سرم شلوغه به موقش حتما میزارم ببینید

مرتضی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
کبوترای قشنگی دارین.میخواستم ببینم کبوتر تصویر شماره 3 فروشیه؟
اگه جواب مثبته،قیمتش چنده؟

سلام دوست عزیز
ممنون نظر لطف شماست
خیر فروشی نیست فقط جهت دیدن شما گذاشتم این تصاویر رو
ممنون که سر زدید.

مهدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ http://parposh.blogfa.com

سلام آقا رضا
خوبی ... من سعی میکنم هروقت فرصت شد نظر بدم تا شما باعکسهای زیبا مارو شاد کنی..
موفق باشید ..
یا حق

سلام مهدی جان
ممنونم شما خوبین؟
شما که همیشه مارو شرمنده میکنی
واست نظر دادم واقعا عکسات زیبا بود
ممنونم

علی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

حیف از شما نیست با ا ین همه سلیقه وزحمت از این کبوترها نگهداری کنید

چرا لابد از نظر قیمت فکر میکنی پایین هستن یا پرشی نیستن
خوب من اصلن اهل پروندن نیستم
و فقط از هر کبوتری که خوشم بیاد و زیبا و ظریف باشه صرف نظر از قیمتش (پایین یا بالا) اونو میخرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد